Osapuolet

Omistaja

Tyrniros Oy
Postiosoite: Römmiläntie 135
52700 MÄNTYHARJU
+358 40 560 6645
varaukset@tyrnihovi.fi
Y: 1928673-1

Asiakas

Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja varatessaan Tyrniros Oy:n majoituskohteita Internet-palveluissa. Lisäksi asiakas sitoutuu noudattamaan mahdollisia vuokraamaansa kohdetta koskevia erityisehtoja.

Varausehdot

Varaaminen

  • Asiakas vastaa siitä että hän tutustuu varauskohteen/-kohteiden kuvaukseen ja ohjeistuksiin sekä varaukseen liittyviin ehtoihin.
  • Asiakkaan tekemä varaus on sitova siinä yhteydessä, kun tilaus-/maksuvahvistus on lähetetty asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
  • Asiakas maksaa varauksen valitsemansa maksutavan mukaisesti noudattaen maksutavan mukaisia ehtoja.
  • Varausjärjestelmä lähettää tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
  • Omistaja ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta vaan asiakkaan tulee viipymättä olla yhteydessä omistajaan tilanteen korjaamiseksi.
  • Omistaja ei anna takuuta siitä, että kohde on tässä tilanteessa yhä vapaa.
  • Mikäli kohde ei ole vapaa, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista kohdetta.

Peruutukset ja muutokset

  • Peruutuspäivä on se päivä, jona Omistaja on saanut tiedon peruutuksesta.
  • Asiakas vastaa siitä, että peruutus on lähetetty riittävän ajoissa.
  • Mikäli asiakas peruuttaa varauksensa,
    • kun varauksen alkamiseen on aikaa 30 vrk tai enemmän, peritään varauksesta toimituskulut. Toimituskulujen suuruus on 10 % varauksen hinnasta.(sis. alv. 24%).
    • kun varauksen alkamiseen on aikaa alle 30 vrk, mutta vähintään 7 vrk, peritään 50% kohteen vuokrahinnasta.
    • kun varauksen alkamiseen on aikaa alle 7 vrk, peritään koko vuokrahinta.
    • Alennuskoodilla varatuista kohteista peritään aina koko vuokrahinta riippumatta peruutusajankohdasta.

Omistajan oikeus peruuttaa varaus

  • Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) voi Omistaja irtisanoa vuokrasopimuksen. Irtisanomisesta ilmoitetaan viivytyksettä kohteen vuokranneelle asiakkaalle.
  • Asiakkaalla on tällöin oikeus saada maksamansa vuokra kokonaisuudessaan takaisin.
  • Force majeure -esteen takia irtisanotusta vuokrasopimuksesta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata.

Avaimet

  • Tilauksen jälkeen asiakkaalle toimitetaan ohjeet avaimesta ja siihen liittyvistä asioista.
  • Kadonneesta tai palauttamatta jätetystä avaimesta omistajalla on oikeus periä kaikki uudelleensarjoituksista tai lukkojen vaihtamisesta aiheutuvat kustannukset täysimääräisesti kuitenkin vähintään 50 euroa.
  • Omistajalla on oikeus periä vähintään 50 eur korvaus mikäli tämä joutuu avaamaan kohteen hävinneen tai sisälle jääneen avaimen vuoksi.

Kohteen käyttö

  • Kohde on määritelty kohdekuvauksessa
  • Asiakkaalla on vuokra-aikana käyttöoikeus kohteeseen ja sen varustukseen sekä erikseen määriteltyihin palveluihin.
  • Jos varaaja huomaa kohteessa puutteita tai muuta huomautettavaa, on hänen viipymättä ilmoitettava siitä Omistajalle.
  • Asiakas huolehtii kohteen pihapiirin siisteydestä sekä jätteiden poiskuljetuksesta (ohjeet www-sivustolla ja kohteessa) vuokra-aikana ja sen päätyttyä.
  • Asiakas on vastuussa kohteen loppusiivouksesta varauksen päättyessä.
  • Mikäli asiakas on jättänyt kohteen siivoomatta, laskuttaa Omistaja kohteen siivouksesta aiheutuneet kulut täysimääräisesti. Siivoustyö 62 eur/h, matkakulut 0,87 eur/km, matka-aika lasketaan työaikaan.
  • Lomakohde on asiakkaan käytössä kohdekuvauksessa määriteltynä aikana.
  • Lemmikkieläimet eivät ole sallittuja mökeissä ellei toisin ole kohdekuvauksessa mainittu.

Vahinkojen korvaukset

  • Asiakas on velvollinen korvaamaan Omistajalle vahingon, jonka hän on aiheuttanut kohteelle. Varaaja on vastuussa myös muista kohteessa vierailevista henkilöistä sekä heidän aiheuttamastaan vahingosta varauksen aikana.
  • Omistaja ei korvaa luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista säänvaihteluista asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja.

Valitukset

  • Mahdolliset valitukset on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti aiheen ilmaannuttua.
  • Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee valitus lähettää kuukauden kuluessa vuokra-ajan päättymisestä kirjallisesti.
  • Omistaja pyrkii käsittelemään valituksen mahdollisimman nopeasti kuitenkin enintään kuukauden kuluessa.
  • Jos asiakas ja omistaja eivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi.

Maksuehdot

  • Omistaja soveltaa palveluissaan luotettavia ja turvallisia maksuvälitystahoja.
  • Omistaja ei tallenna pankkiyhteys- tai luottokorttitietoja missään vaiheessa.
  • Asiakas sitoutuu noudattamaan valitsemansa maksutavan mukaisia ehtoja.
  • Maksaminen laskulla (Yrityksille ja yhteisöille)
    • Lasku on vain yritysten ja yhteisöjen käyttöön.
    • Lasku on maksettava laskuun merkittyyn eräpäivään mennessä.
    • Eräpäivän jälkeen maksettuihin laskuihin lisätään aina viivästyskulut. Mikäli lasku on maksettu eräpäivän jälkeen alkuperäisellä laskulla ja viivästyskuluja on ehtinyt jo syntyä, kulut laskutetaan erikseen.
  • Verkkokaupan online-maksujen maksuvälittäjänä toimii Bambora.
  • Mikäli maksutapahtumaa ei ole saatettu onnistuneesti loppuun tilaushetkellä, Omistaja ei käsittele tilausta.

Yleiset ehdot

  • Verkkopalvelussa esitetyt hinnat ovat arvonlisäverollisia.
  • Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille.
  • Pidätämme oikeudet hintojen muutoksiin.
  • Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
  • Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Ehtoja päivitetty 8.4.2018